Recenze: elektrická jednokolka Fastwheel Eva Pro

S elektrickými jednokolkami se v poslední době doslova roztrhl pytel a v ulicích jsou k vidění čím dál častěji. Protože rádi zkoušíme s čím novým výrobci přijdou, bylo nám jasné že Fastwheel Eva Pro musíme otestovat. Zaujal nás nejen design jednokolky, ale také výjimečný poměr cena/výkon. Jste také zvědaví, jak naše testování dopadne? Tak se pojďme pustit do prvních dojmů.

0
146707

Už při vyndávání z krabice nás Fastwheel Eva příjemně překvapila svou hmotností. 9 kg je na jednokolku slibující dojezd až 30 km poměrně málo. Kromě jednokolky samotné jsme v krabici našli také český manuál, popruh pro snadnější nastupování pro začátečníky, prodloužení ventilku na nafukování kola a samozřejmě nabíjecí adaptér.

elektrická jednokolka, gyro jednokolka, Fastwheel Eva Pro
Elektrická jednokolka za skvělé peníze

Jednokolka byla nabitá, jen před první jízdou bylo potřeba dofouknout kolo. Na to je dobré  myslet v případě, že budete chtít testovat jednokolku rovnou někde v terénu a nezapomenout si vzít pumpičku. K dofouknutí nám parádně posloužil právě prodlužovací ventilek. Bez něho bychom se k ventilku na jednokolce dostávali obtížně. Pak už jsme se mohli pustit do první jízdy.

jízda na elektrické jednokolce
Fastwheel Eva Pro slibuje dojezd až 30 km

Člověk, který má s tímto typem jednokolek zkušenosti nemá problém nastoupit a rozjet se. Začátečníkům hodinku potrvá cca hodinu, než se naučí na jednokolku nastoupit a plynule se rozjet. Právě pro tyto chvíle výrobce přibalil i pomocný popruh, který vám pomůže jednokolku zkrotit.

Jednokolka je vyrobená z lesklého plastu, na kterém zřejmě budou po pár pádech vidět škrábance. Na druhou stranu většina dnešních jednokolek je vyrobena z podobného materiálu, takže si člověk moc nevybere. Oceňujeme pogumované stupačky, které se hodí obzvlášť když je venku mokro. Maximální rychlost jednokolky je 20 km/h, což může být pro náročnější a zkušenější jezdce už málo, ale pro začátečníky je to naprosto dostačující. Rozhodně je to dost na to, aby se člověk dostal kam potřebuje o dost rychleji. Jediná věc, která nám na jednokolce přijde trochu nelogická je umístění tlačítka na zapínání jednokolky a místa pro zapojení nabíjecího adaptéru. Kdyby to bylo na nás, umístili bychom je opačně, tedy tlačítko dopředu a zapojení adaptéru dozadu.

elektrická jednokolka
Tlačítko pro zapnutí je možná trochu nelogicky vzadu

Kolo má v průměru 12″. Tento trochu menší průměr znamená, že v praxi trochu méně tlumí nerovnosti. Většina z nás však běžně nejezdí po Staroměstském náměstí a na běžné chodníky je to úplně dostačující. Jízda na jednokolce je plynulá, zrychlení má parádní. Za tu cenu je to opravdu kvalitní výrobek.

+
Skvělý poměr cena/výkon Menší kolo
Nízká hmotnost Plášť z platu, který se brzy poškrábe
Slušný dojezd Trochu nižší maximální rychlost, než u dražších jednokolek
Dostačující příslušenství Nelogické umístění tlačítka pro zapnutí
Plynulost jízdy
Pogumované stupačky
CELKOVÝ PŘEHLED
Poměr cena/výkon
Předchozí článekMagazín Hopsej
Další článekNávod na skákání

ZANECHTE ODPOVĚĎ

Prosím vložte svůj koment
Prosím vyplňte své jméno